Facebook: Πιθανές καθυστερήσεις στον έλεγχο των διαφημίσεων λόγω COVID-19
20 Μαρτίου 2020
Πως να δημιουργήσετε το δικό σας eshop!
27 Μαΐου 2020

Δημιουργία eshop ή δυναμικής ιστοσελίδας σε 48 ώρες

Το απρόβλεπτο γεγονός της πανδημίας βρήκε πολλές ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις απροετοίμαστες και αντιμέτωπες με την άμεση ανάγκη του ψηφιακού μετασχηματισμού τους.

Ο Ελληνας καταναλωτής είχε την ευκαιρία να επανεκτιμήσει τα οφέλη που του προσφέρει το ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως η ασφάλεια των συναλλαγών, η εξοικονόμηση χρόνου, η ευκολότερη εύρεση καταλληλότερου προϊόντος, η σύγκριση τιμών και βέβαια όλα αυτά χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς.

Από την πλευρά του επιχειρηματία προσφέρεται η δυνατότητα να ενσωματώσει στη λειτουργία της επιχείρησής του νέες στρατηγικές ανάπτυξης όπως είναι το ηλεκτρονικό επιχειρείν, προσθέτοντας ουσιαστικά νέες ροές εσόδων και άνοιγμα σε μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς, επίσης χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς.

Η επιτυχία της στρατηγικής του ηλεκτρονικού επιχειρείν έγκειται πρωτίστως στη δημιουργία ενός αξιόπιστου λογισμικού που θα περιλαμβάνει εύχρηστη και αισθητικά άρτια διεπαφή επισκέπτη – πελάτη, καθώς και ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον διαχείρισης για τον επιχειρηματία.

Πρέπει να σημειώσουμε ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα (eshop) ως λογισμικό, ιδανικά, θα πρέπει να προσαρμοστεί στον τρόπο λειτουργίας της επιχείρησης και όχι το αντίστροφο.

Η επιχείρηση στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την ανάδοχο εταιρεία (που θα αναπτύξει και θα υποστηρίζει το λογισμικό του eshop) θα πρέπει να εξασφαλίσει λογισμικό προσαρμοσμένο στη λειτουργία της και επεκτάσιμο σε νέες λειτουργίες όταν αυτές καταστούν αναγκαίες για την επιχείρηση.

Η ολοκλήρωση του λογισμικού του eshop πρέπει να συνοδεύεται από:

1. Υιοθέτηση πρακτικών ενίσχυσης της θετικής του φήμης. Αυτό επιτυγχάνεται με ενσωμάτωση έγκυρων πληροφοριών, διαφάνεια στη διαχείριση των προσωπικών δεδομένων, εγγυημένη ασφάλεια εγχρήματων ηλεκτρονικών συναλλαγών, πιστοποιήσεις κ.λπ.

2. Επιτάχυνση της κερδοφορίας του με ενέργειες προώθησης στο διαδίκτυο.

3. Αξιόπιστη συνεχή υποστήριξη από την ομάδα που δημιούργησε το λογισμικό.

Ποια είναι τα αντικειμενικά κριτήρια για την επιλογή αξιόπιστου αναδόχου για τη δημιουργία και υποστήριξη του eshop; H εξειδίκευση του, τα χρόνια της λειτουργίας, ο αριθμός των έργων που υλοποίησε και υποστηρίζει, το είδος και ποιότητα των έργων, η διασπορά των πελατών, η ύπαρξη νομικής υπόστασης.

Το τελευταίο διάστημα δεκάδες επιχειρήσεις επέλεξαν τη Media House για τη δημιουργία και υποστήριξη ενός σύγχρονου και ολοκληρωμένου eshop με λογισμικό κατά παραγγελία.

Η Media House είναι έτοιμη να υποστηρίξει τις τρέχουσες ανάγκες των επιχειρήσεων με τις πλέον προσαρμοσμένες και αξιόπιστες λύσεις της αγοράς σε συμφέρουσες τιμές.

Επικοινωνήστε με την Media House μέσω email [email protected] ή μέσω της κεντρικής ιστοσελίδας www.mediahouse.gr ή μέσω της επίσημης σελίδα στο Facebook της εταιρείας.

Προσφορά