Αποκαταστάθηκε η διακοπή στη λειτουργία των Instagram και Facebook
29 Νοεμβρίου 2019
Εμφάνιση όλων

Tρεις στους πέντε Έλληνες έχουν κάνει τουλάχιστον μία online αγορά το τελευταίο εξάμηνο

Διαρκώς πιο έντονο γίνεται σταδιακά το ψηφιακό προφίλ του Έλληνα, που αποδεικνύεται από τους πιο ένθερμους Ευρωπαίους στη χρήση των smartphones, την ίδια στιγμή που στρέφεται όλο και πιο συστηματικά στις ηλεκτρονικές αγορές.

Η Ελλάδα είναι η πιο αναπτυγμένη χώρα της Κεντρικής Ευρώπης στη χρήση των “έξυπνων” κινητών, αφού το σχετικό ποσοστό φθάνει στη χώρα μας στο 84,3% (1ο εξάμηνο 2019), όταν ο μέσος όρος στην Κεντρική Ευρώπη είναι 68,6%. Μάλιστα, το ποσοστό των Ελλήνων που κάνουν χρήση smartphone, βαίνει σταθερά αυξανόμενο, αφού το 2018 βρισκόταν στο 82,9% (62,4% στην Κεντρική Ευρώπη), το 2017 ήταν στο 74,5% (58,2% στις χώρες της Κεντρικής Ευρώπης) και το 2016 στο 69,5% (51,7% στην Κεντρική Ευρώπη) .

Την ίδια στιγμή, πληθαίνει το κοινό των ψηφιακών αγορών, καθώς τρεις στους πέντε Έλληνες χρήστες (60%) έχουν κάνει τουλάχιστον μία online αγορά το τελευταίο εξάμηνο. Πιο θερμοί fun του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι οι νέοι ηλικίας 25-34 ετών, με το ποσοστό αυτών που έχουν κάνει τουλάχιστον μία online αγορά τους τελευταίους έξι μήνες να ανέρχεται σε 75%. Αντίθετα, στις ηλικίες άνω των 65 ετών το ποσοστό αυτό φθίνει και κινείται στο 33%.

Συνολικά, η ενασχόληση των Ελλήνων με τον ψηφιακό κόσμο ποσοστιαία βρίσκεται στο 89% (ανεξαρτήτως συχνότητας), ενώ το 83% συνδέεται στο Διαδίκτυο σε καθημερινή βάση. Ο Έλληνας αφιερώνει 213 λεπτά την ημέρα στο σερφάρισμα, ενώ στις ηλικίες 18-24 ετών ο μέσος ημερήσιος χρόνος που δαπανάται στο Ίντερνετ είναι 291 λεπτά.

Είσοδος πελατών